søndag 25. april 2010

Lopper i blodet

Lørdags morgen startet på Clas Ohlson hvor vi kjøpte sykkelkurv og ny sykkelpumpe. Vi klarte å glemme sykkellås, men det får vi ordne på mandag.

Jeg er så fornøyd med sykkelen min:)




Jeg fant kurv!:) Vi manglet litt verktøy, så fikk den ikke på
men sindre holder så man får sett hvor fint det blir.
OG jeg har kjøpt silkeblomster som jeg skal feste på stoff.
Da kan jeg ta det av og på, se an været:)


Søndagen startet med godfrokost. Etter det ruslet vi bortover til Majorstua Skole. Egentlig ikke et veldig bra loppemarked iforhold til andre jeg har vært på, litt sure folk, spesielt en. Men idag fikk jeg ''sørlandsrabatt'' og var kjempefornøyd med hva jeg fikk meg:D












Kommoden fikk jeg for hundre og noe. Vi tok de småpengene vi hadde igjen etter å ha brukt mesteparten på bøker som så fine ut! Kanskje jeg til og med kommer til å lese et par. Første pri blir ''Ekteskap for viderekomne'' av Hans Edvard Teglers. Den er fra 1965 og ut i fra kapittlene ser det en smule spesielt ut. Eks: ''Guttenes kvaler - bare se, men ikke gjøre.'' Eller: ''Lykkelig gift - man begynner å kjede seg''. Håper å finne flere fine bøker utover loppissesongen å fylle bokhylla med.

Hadde då!

1 kommentar:

  1. ja, og invitere sin kusine på besøk for å gå på loppis en hel helg? :) gid. klem Marianne

    SvarSlett